mofokkers

Asså seriöst, vissa lärare är så jävla fittiga. Och det säger jag inte pågrund av deras yrke i sig, utan hur de behandlar människor, asså deras egna val gentemot oss elever. Jag som haft 4-5 prov och 5-6 inlämingar de senaste 2 veckorna som har varit viktiga för mina betyg, och känner att det börjar gå över gränsen. Visst en del av dessa har jag själv satt på mig då på grund av att vissa omständigheter och resor har gjort så jag inte har kunnat fullfölja mina prov och inlämingar till rätt datum.
Att man sen ber om någon dag extra för någon inlämning på grund av till exempel ett nationellt prov får man svaret "ah fast du vet att inlämningen är på onsdag" och jag svarar "jag vet mycket väl att det är på onsdag, men kan jag inte få den till fredag eller torsdag för jag har sjukt mycket med prov och så nu" och läraren svarar sedan igen samma sak "ah fast vet du att den ska vara inlämnad på onsdag" 
ASSÅ jag är inte helt fucking retarded, men jag är fan ingen superwoman, att lärare är så fucking lata och inte kan ha en eller två dagar mindre på sig att rätta en uppgift medans vi måste lämna in 2 uppgifter och plugga till ett prov på samma dag? Blir lack assåååååå 

BULLSHIT hela högen, lazy mofokkers

Kommentera här: