kaffe och sånt

Holaaaa
Har varit en toppendag, Felicia i min klass fyllde år idag, så jag och Flippisen drog in till stan och fixade en present till henne, blev chips(som hon älskar för övrigt haha) och en berlock till hennes silverarmband! Tänk asså snart har alla fan fyllt 18, och här står jag som en bortkastad pinne typ ba what's up?
Aja, sen efter skolan drog jag till stan, mötte upp en polare så drog vi och tog en kaffe i cirkus 3 timmar hahaha..... Sen drog vi hem till honom och softade i någon timme, käkade, sjöng och lite sånt flummigt haha
Kom hem för en timme sen ungefär, har mestadels övat inför min konsert imon, är sååå taggad! Kommer förhoppningsvis gå bra iaf :)

Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen sova tror jag, sjukt seg i kroppen
Puss från eran favvis 

Särskrivning I know hahaha

Kommentera här: