I'll try my best

Halllååååå alla fina
Tidig uppstigning idag utan väckarklocka! Känns gött faktiskt, speciellt när solen skiner ute.
Blev en mysig hemmakväll för mig igår, vilket resulterade i att jag somnade innan 12. Pretty rare om jag får säga det själv då jag inte ens brukar somna innan 12 på vardagar.. Måste verkligen sova mer, sjukt underskattat

Det har varit en bra vecka, gick i skolan till i onsdags, slutade halv2 sen fika med goa peeps. På kvällen var det fest såklart eftersom det var valborg! Det blev en rätt najs valborg faktiskt, kunde dock varit bättre väder! 
Annars har jag inte gjort jätte mycket faktiskt, bara tagit det lugnt :) 

Och om en timme cirkus ska jag in till stan för att möta upp en kompis för lunch + shopping! Var så jävla länge sen jag var på stan för att shoppa, måste dock börja tjäna egna pengar igen, känner mig som en liten flicka när jag ber om pengar från mina föräldrar. 
För övrigt är det fredag idag, får se vad jag hittar på ikväll! 
Hörs senare 
Puss från eran favvis 
 
1 hehe ;*:

skriven

Kommer ingen outfitbild från valborg snygging?!

Svar: haha jo det gör det faktiskt
Annie Gustafsson

Kommentera här: