I love life more then anyone

En dag hade jag inte velat se ut som mig själv. Vara enligt normen det som vi kallar ful. Att se riktigt udda ut. Jag hade velat leva en dag, 24 timmar i en människas liv som inte kallas "vacker, snygg, sexig" ofta. En människa som enbart kan kan förlita sig på sin personlighet. Hur många hade velat vara vän med mig då? Hur många hade velat spendera tid med mig då? Hur många killar hade velat kyssa mina läppar då? Och nej jag menar inte att det "inte finns något hopp" för människor som inte är snygga enligt normen idag, utan jag bara ser det som frågor. Just för att jag själv inte kan tänka mig in i den situationen då jag inte ser mig själv som speciellt ful. Men jag har ingen aning om vad andra människor egentligen tycker om min insida. Jag försöker vara så bra jag kan men det är inte alltid det räcker. Att inte bara kunna förlita sig på utseendet är något utav mina största önskemål. Hur många killkompisar hade jag haft kvar om jag inte hade sett ut som jag gör? Jag vet många douches som inte ens hade velat vara i närheten om jag inte såg ut som jag gjorde, slynor. Menar däremot inte att alla människor är såhär, men idag tror jag många relationer bror på utseendet. 

En av anledningarna till att min självkänsla inte ligger på toppen som den ska är för att jag jämför mig själv med folk. Jag måste sluta upp med sånt tjaffs.
Be yourself, and don't give a fuck about what people will think. 
Vore dock sjukt najs att få vara någon annan som ser helt annorlunda ut för en dag 
Over and out.

Haha😏.🌸♥. | via Facebook
1 truth hurtsszzz:

skriven

du hade nog inte haft så många killkompisar om du va ful för du har en hemsk personlighet. du spelar ngn du inte är och leker tuff och kaxig. det är bara pinsamt. om du hade vart snäll och ödmjuk hade du nog blivit ett bra flickvänsmatrial men aldrig att en kille skulle ens se med dom ögonen på dig så som du beter dig. och förresten är du inte så jävla snygg

Svar: För det första gör det inte ont någonstans med den så kallade "sanningen" :) Speciellt inte från en anonym. Men jag är mig själv rakt igenom kan jag ju säga, vissa människor är naturligt snälla och det är inte jag, jag är inte den Typical snälla som hjälper alla, men det är enkelt att få en uppfattning som att jag på något sätt är elak eller "leker" om man inte känner mig, och jag vet inte ens vem du är eftersom du skriver som anonym :) men skriv gärna till mig så jag får veta vem du är. Och jag har inte heller sagt att jag är "så jävla snygg" jag säger bara att jag är nöjd med mitt utseende och tycker inte att jag inte är vacker. Att vara flickvänsmaterial är inte min grej heller, vet dock killar som har sett mig som flickvänsmaterial som du säger, så vet inte riktigt om alla tänker som du. Hade jag velat ha pojkvän hade jag nog kunnat ha det nu, men jag vill inte ha det, så inom det området är det chill!
Annie Gustafsson

2 Kim "possible ;)" :

skriven

Jag måste bara garva ihjäl mig lite åt personens kommentar och jag måste dela med mig av att jag garvade som bah fan.. Annie du är skit snygg och as grym så nu garvar jag lite till haha fuck haters xd

Svar: Haha åh tack!! Du är ju en grym människa som kommenterar ;)
Annie Gustafsson

Kommentera här: