dizzzz weekend asså

Om man drömmer sig bort i en värld där plugg inte finns så kan jag rent ut sagt säga att jag mår så jävla bra!
Har riktigt goa dagar nu, fina vänner, bra väder, grillkväll idag, lediga i 4 dagar och jag har konsert på G nästa vecka!! Looooovely
Och ännu bättre, imon åker jag och bestie till huvudstaden för massa mys, hotellnätter, shopping och såklart Miley Cyrus, grymmare helg får man ju leta efter så att säg så att säg
Har som sagt en hel del plugg men fan sista köret nu sen är det fan sommarlov, tror verkligen denna sommaren kommer bli sjukt najs, ååååh börja nuuu

Får se hur mycket uppdatering det blir nu innan lovet då jag har en del att göra osv! Men kan lova att det blir ett inlägg om helgen :) 
Nu måste jag plugga och packa
Puss från eran favvis 

 
1 anonym:

skriven

fan måste säga att jag tycker du är en jävligt ball brud go stil också

Svar: Åh tack!! :')
Annie Gustafsson

Kommentera här: