Lördag Söndag Måndag

Heeeej lovebirds
Har inte bloggat sen i lördags, men i lördagskväll hann jag typ inte, och igår orkade jag inte
Men lördagskvällen var najs, hade först lite föris här hemma med Ida boo osså sminkade jag henne, sen på själva festen fick jag en go fylla med bra människor! tog även en tripp till stan efter festen häää
Sen söndagen var inte jätte farlig, var rätt så seg några timmar, men var tvungen att pigga upp mig själv då jag hade lovat att sjunga på en gudtjänst min mor höll i :) Älskar när man får komplimanger och glada miner efter ett uppträdande! Boostar verkligen upp självförtroendet
Dock skavde mina skor sönder mina smalben i lördags.. Fyfan säger jag bara

Idag är det måndag och jag ska hinna med en del! 
Har redan myst med Wilja lite, ska snart äta och plugga, sen tror jag faktiskt jag tar en hemmaträning, var typ en månad sen sist, typ mer.. Och efter det en dusch och lite häng i studion! 
Hörs senare
Puss från eran favvis 
Här kommer lite bilder från de senaste 3 dagarna 







 

Kommentera här: