Hårtips

Alla ni goa brudar där ute som precis som jag själv, har ett väldigt lockigt och frissigt hår som verkar vilja leva sitt eget liv. Hur mycket du än plattar, sprayar, förbereder, skyddar och gömmer det så blir det ändå alltid lockigt.. Och att platta hela håret tar sin lilla tid
Då mina vänner ska ni köpa/önska er en ghd-plattång! Jag fick en i julklapp av mina föräldrar, och det är nog ett av guds mirakel säger jag bara! 
Jag kunde platta hela håret och jag var ute i 10min sen var det lockigt igen.. Men nu kan jag gå i en hel dag utan att det blir lockigt, utan att använda hårspray t.om. 
Visst den är ganska dyr, men den är sååååå värd det! Den håller i flera år och är riktigt sinnessjukt bra! 
Även mitt hår som många andras är väldigt slitet osså, mycket beror på färgning och hårstyling. Men med ghd så behöver du bara "dra" en slinga en gång sen är den spikrak! Detta sparar du både tid och kvalitén på håret försämras mindre! 

Så, stort tips till alla brudar där ute!! 
Puss från eran favvis


1 Daniel:

skriven

OMG tack för tipset om locktången!!!
Ska genast ner och köpa en :***

Svar: Haha det är en plattång dock.......
Annie Gustafsson

Kommentera här: