nu vet ni lite mer om mig

I brist på annat lämnar jag ut lite info om mig själv

halskyssar gör mina ben till spagetti
är fortfarande rädd för mörkret..
att komma hem till ett fullt kylskåp är fan det bästa som finns 
hatar verkligen när någon glor på mig
jag älskar ljus ♥
septum-piercing är något av det första jag ska göra när jag är 18 bast
att sova utan sockar jämte mig är oacceptabelt 
jag hatar samma, vill alltid ha nytt 
livrädd för att bada i sjöar 
jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
skor är min drog 
oskuld och bisexuell

Glöm inte bort min instagram och videofyme ;)
Insta: aanniegustafsson
Videofy: anniegustafsson

 
1 Anonym:

skriven

du glömde skriva att du är sämst ;]
och älskar denna smilien > :]]

Svar: hahaha asså retard är du
Annie Gustafsson

2 Anonym:

skriven

Vill du ha ett seriöst förhållande och vad är en septum-piercing?

Svar: En septum är typ en sån som folk kallar "tjur-ring" i näsan haha, googla septum-piercing annars ;)
Annie Gustafsson

3 anonym:

skriven

haha varför är sockar en "big deal"?

Svar: haha hatar fötter, vidrigaste jag vet
Annie Gustafsson

4 Anonym:

skriven

Vill du ha ett seriöst förhållande?

Svar: haha det vet jag inte
Annie Gustafsson

5 Emilia Andersson:

skriven

Så du ljög för mig när du sa att du hade haft sex?

Svar: Jag har fan inte sagt att jag haft sex? Isf ljög jag nog men är till 99% säker på att jag inte sagt det
Annie Gustafsson

Kommentera här: