Heeeelg

Hej fina ni! 
Vi hördes senast i fredags och jag har en del att berätta faktiskt!
I fredags var det chillfest med goa gänget, dock var jag nykter, förvånansvärt nog. Men anledningen till det var för att jag skulle upp klockan 5 på morgonen i lördags! Varför? Jo för jag, mor och far skulle åka upp till Göteborg för att jag skulle ge mig på Idol, av nån anledning haha, nojade och velade länge innan jag bestämde mig för att åka upp. Tyvärr blev det ett nej för mig, men det var väldigt mycket folk där och jag är inte ledsen för det :) dock ser man hur fejk allting var, haha 2 timmars inspelning på kön innan vi ens fick gå in osv.. Stod i kö från 8-halv1 fyfan 
Sen när jag kom hem på kvällen drog jag på fest som faktiskt blev väldigt bra! 
Igår kom mina pågar förbi en sväng så softade vi en bra bit in på natten :) 

Outfit från i lördags 




1 Tove D:

skriven

Så snyyyyygg du e i håret! :)

Svar: Åh tack :D
Annie Gustafsson

Kommentera här: