jag vill känna lycka

Heej, ligger i sängen just nu och lyssnar musik, kollar lite bloggar och så, bara myser med en kopp kaffe!
Lördag idag, känns bra, men ännu bättre att det är lov, behöver en paus från allting.
Vad som händer ikväll? Ingen aning, hör av mig senare

Var en riktigt bra kväll igår, var lite tveksam om jag skulle åka dit från början men det blev bra tillslut! Träffade många saknade människor och lärde även känna nya! Längtar verkligen till sommaren då man får umgås med alla igen, på riktigt!
Fick mig dock en riktig tankeställare igår, känner mig splittrad, jag umgås inte med mina vänner, vet inte hur jag ska göra med människor, säga nej och ifrån eller säger ja och bjuda in. Vet inte varför men är allmänt depp, inget jag brukar vara men det har varit jobbigt på senaste.


Men man får kämpa. Var glad Annie.


Tumblr_mk2xm0rcit1s8a7jio1_500_large

Kommentera här: