dat comment tho

Heellluuuu
Tänkte gå in på bloggen och skriva ett inlägg om hur bra min vecka har varit osv, tänkte lägga upp bilder och berätta om mina julklappar osså, men fick en kommentar den 25dec som jag inte tyckte var så kul. 

I kommentaren stod det bland annat att jag var en ful bimbo som var tryhard och vek ut mig i bloggen? Jag tycker fan inte att jag visar speciellt mycket på mina bilder. Kollade igenom bloggen nu och nej, jag tycker verkligen inte jag gör det. Han skrev osså att jag såg ut som alla andra och att man inte får något intresse av mig eller bloggen och han tyckte jag skulle ändra på bloggen och hur jag beter mig som person för att bli "bättre". Men hela kommentaren var ganska svår att förstå och även hela grejen för den delen. Sen att han klagade på min musiksmak var ju bara ännu konstigare, hahahaha det är ju jag som lyssnar på den inte han
Och det "roliga" är att jag vet vem människan är och jag förstår inte ens varför han bryr sig om mitt liv när han för 2 och 1 år sen var 2 good 4 me, vilket han fortfarande tror att han är då han skrev från avsändaren ([email protected]). Hoppas han förstår att han inte är så jävla bra som han tror, verkligen inte För Bra för mig, den människan skriker problem, lögner, egoism och har Scumbag skrivet i pannan.
Varför han ens läser min blogg, eller försöker ge mig "tips" om att jag inte ska vara som alla andra, det förstår jag verkligen inte, det är bara meningslöst, för jag tänker aldrig lyssna på vad den människan har att säga längre
Jag är jag och jag kommer fortsätta vara jag tills jag dör, inget kommer få mig att ändra på mig själv förutom jag. Och speciellt inte den människan, och det hoppas jag att han förstår.. Och hoppas han läser detta och förstår att han inte ska lägga sig i mitt liv och förstöra något mer. 

Kommentaren fick mig på riktigt kasst humör, speciellt att det var från honom såatteeeee
Vi får se om det blir mer bloggning idag. 
Puss från eran favvis
1 Anonym:

skriven

skit i honom du e awesome!! å jag tycker inte att du visar för mycket snarare tvärtom :*

Svar: Taaaaaack vem du nu är! Puss
Annie Gustafsson

Kommentera här: