najs tisdag

Waaaaaaow har haft en grym dag! 
Slutade 12, åkte hem och övade drog sedan vid halv4 på rep inför kvällen, vid 5 var det genrep sen 7 var konserten. Som för övrigt gick jävligt bra, är stolt över mig själv och även mina vänner som spelade och sjöng :) Första gången jag gav mig på ett solo, var nervig men det gick helt okej och sången satt som en smäck! 
Redan onsdag imorgon och då är det inte långt kvar till heeeeeelg, så najs asså

Är förresten jävligt stolt över mig själv för morgonen, gick upp klockan 5(!!!) för att hinna duscha osv, jag trodde aldrig jag skulle klara det då jag i princip alltid försover mig men nedå jag var upp 05.05 och tog en dusch, jävligt gött att duscha på morgonen faktiskt om man tänker efter....... 

Nu ska jag inte göra så mycket, softa lite sen sova, dock sovmorgon imon, I LÖÖÖÖVE IT 
Puss från eran favvis 

Kommentera här: