if you gave me a chance...

...I would take it
Asså såå himla bra låt, ligger i soffan efter gott käk och kollar lite smink-tutorials på youtube + musik i lurarna! Tycker det är så himla roligt att ligga och titta på såna videos, kan säkert kolla i flera timmar utan att röra mig haha
Så nu mår jag faktiskt väldigt bra, både för att jag ser att ni läser min blogg fastän jag inte är så himla bra på uppdatering, men ni är så fina allihopa! Och ska även beställa lite nya grejer ikväll, hehe vad det är får ni reda på när det kommer till min dörr och knackar ;) Sen som grädden på moset är Emmaboda-biljetten beställd, så jävla najs, galet taggad på ännu ett år!! ♥

Var en bra dag i lördags, vi satt ett gäng här hemma, drack lite och rökte vattenpipa :) Stensofta peeps! 
Sen igår kom mina bröder + sambo med barn så grillade vi här hela familjen, alltid lika mysigt
Tisdag imorgon, inte långt till helg!! 
Puss från eran favvis 

 

Kommentera här: