your time will come

Heeej alla fina
Jag antar att ni som bor i Halmstad inte missat det "lilla" ovädret haha, det var det värsta asså! 
Jag hatar åska och sånt något så grooovt, fattar inte hur vissa kan tycka att det är mysigt, det är förjävligt
Dock tycker jag att blixtrar kan va coolt att kolla på, men klarar aldrig riktigt av det för jag är så rädd lol
Jag kunde fan inte somna..

Men nu åskar och blixtrar det inte längre iallafall så man kan ha alla datorer och tv osv inkopplade, vilket är skönt! 
För nu ska jag dra igång en film och tagga jobb imon, har iallafall tur att jag börjar 1 imon och inte klockan 6 vilket jag gör typ nästan alla andra dagar denna veckan.. Men imon är det onsdag så då har ju halva veckan gått iallafall, vilket känns skönt :)

Haha förresten, det förra inlägget läste min mamma innan så vi ska börja möblera om denna veckan och köpa in lite nya saker, är såååå taggad på att få göra om det! Hoppas bara inte det blir fult....... 
Men det tror jag inte! Så idag har vi rensat lite bland mina saker, de som ska upp på vinden, det som ska slängas och det som ska vara kvar, kändes skönt faktiskt! Rensade även min gaderob för några dagar sen, det var osså lite skönt, dock inser jag att jag mest bara har massa tjocka koftor och tishor.. Haha det som jag trivs bäst i
Osså hittade jag även massa gamla saker som brings up a lot of memories, alltid lika roligt haha! 

Men ni får ha det bäst
Puss från eran favvis 

Lite ego såhär på kvällskvisten
 

Kommentera här: