bedroom dreams

Vill så mycket göra om mitt rum egentligen, nu känns det så himla tråkigt och har för mycket prylar överallt.. 
Skulle vilja ha ett vitt stilrent rumt men som samtidigt är mitt eget liksom och vitt golv är ju to die for
Jag äääälskar massa kuddar osv och fina täcken, ljus, fina gardiner, öppna ytor, en stor säng och ett stort fönster
Vissa saker går ju ej tyvärr att fixa, men hade älskat att iallafall möblera om lite, vi får se hur det blir med det haha, vi har en del att ta tag i här hemma redan så vi får se om jag lägger några timmar på mitt rum snart, hade varit as roligt, jag älskar inredning och sånt! 
Ska nog ta mig en tripp till stan nästa vecka och shoppa lite inredning! Något jag aldrig gjort förr men det ska bli intressant! ;)

you had me at hello; ♥ | via Tumblr
bedroom
Andrea -
Home Decorating | via Facebook
bedroom design
(15) Tumblr - inspiring picture on Favim.com
Älskar den sista bilden! 
1 M:

skriven

Bild nummer 2 var ju hur cozy som helst!

Kommentera här: