Jan. 31, 2013

Hej underbaringar!
Ligger just nu i badet, blogging from the bathtub
Skämmer bort mig själv som en tjej, doftljus, nya favvolåten, ansiktsmask och hårinpackning, dags att bli fräsch inför los helgos!

Dagen har varit bra faktiskt, började 10 och fick skjuts av en kompis så slapp ta bussen 1 timme tidigare, dom där extra 30 minuterna på morgonen är fett viktiga!
Slutade även vid halv 2 och fick faktiskt något gjort i skolan idag, börjar ta tag i livet.
Efter skolan gick jag till Roberts med min kära barndomsvän Isak på en cigg och kaffe, satt och snackade om allt mellan himmel och jord, från nu och förr i ca 2,5 timmar, riktigt gött, och eftersom han är den enda barndomsvännen jag har kvar blir han lite extra special!

Men ah som sagt, ligger i badkaret och gosar, ska snart gå upp, plugga lite, packa inför imorgon och sedan SOVA
Men det kommer nog bli en bra helg, klassfest imorgon och lokalfest på lördagen :)
Men nu ska jag dra mig mot värmen och tvätta bort allt jag har i fejset och håret
Puss från eran favorit

Kommentera här: