what do you want in your life? freedom

Heeeej!
Ligger och glor på något dansk tv program på tv4 fakta som är lite som spårlöst. Människor får hitta sina föräldrar som försvunnit när de är små och det är så sjukt rörande att se de ögonblicken när de möts. hur fint som helst! Åh gossi

Efter skolan stannade jag kvar någon timme och pluggade med Flippisen inför en engelska redovisning till imorgon sen kom jag väl hem runt 4 då jag däckade i soffan men världens huvudvärk, som fortfarande inte släppt.. Fml
Har haft världens sämsta dag, drygaste, jobbigaste dagen på länge, ae fyfan..

Nu ska jag duscha och egentligen plugga men fan fattar ingenting, jag känner mig trög..
Men fredag imorgon, har aldrig känts så bra förut
Puss från er favorit

538945_3036354384506_813815425_n_large
Tumblr_miw7dqibta1qiaqpmo1_500_large

Kommentera här: