åh halledar

Sååååådärja, ny dag, nytt humör :) 
Nu ska jag berätta om min härliga vecka som varit, den har inkluderat uppesittarkväll, julafton hemma, julafton i småland, mellandagsrea i Värnamo och Gbg, födelsedagsfirande, lite raketsmällande och en inneboende anka..... 
Ska lägga upp bilder på alla julklappar och inköp idag tänkte jag, fast lite senare :)

Allt julfirande har varit sååå mysigt, har fått riktigt fina presenter och ätit en massa god mat! Både hemma och uppe i Värnamo hos släkten :) Väl uppe i småland åkte jag, mor och Johanna, min ena brors sambo, in till stan på mellandagsrean och fyndade och den 28 åkte jag och några tjejer i min klass till Gbg och fyndade lite där med! 
Men det var fett läskigt, vårt tåg körde på en person som stod på rälsen, antagligen självmord.. Så jävla hemskt, och resan dit tog typ 3h istället för 1h.. Men over all var dagen bra!! Och när jag kom hem på kvällen firade jag pappsen lite som fyllde år osså gav jag honom en present haha :) 

Och imorgon är det nyårsafton och jag fick hem min klänning idag, den är sååå fin
Så idag ska jag prova lite olika sminkningar och se vilken som blir bäst, tänkte även göra en liten sammanfattning av mitt år i bilder, om jag hittar alla bilder dvs haha, har ju rensat telefonen 3 gånger detta året typ..
Men ja, igår kom Ida hit en sväng osså fick hon sin julklapp, en biljett till Miley Cyrus konserten i stockholm i maj som vi ska gå på tillsammans! Kommer bli så jävla najs!! Sen åkte vi ett litet gäng ner till stranden och gick loss på raketer hahaha kände mig som ett barn igen

Är lite svårt att få med allt i ett inlägg utan att få det stökigt och slarvigt i texten haha men jag försökte!
Så puss från eran favvis så hörs vi senare 

 

Kommentera här: