be happy

 
Heeeeej finisar
Gårdagen blev som jag skrev, träffade Isak en stund för vi skulle snacka lite om idag, sen åkte jag på chillkrök/fest hos en polare, som var najs :) 
Och ikväll blir det att först dra ut och äta lite med Isak för att sedan dra på förfest och sedan fest ikväll! Vi får se hur lyckat det blir med tanke på att lokalfester brukar gå åt helvete haha.. Men detta är sista helgen innan skolan börjar så man får ju försöka ha lite kul osså hehe 
Känns helt sjukt att jag börjar 2an på måndag.. Dock börjar jag klockan 1 så det blir ingen jobbig, tidig morgon iallafall! Och sen går jag bara typ 2 veckor och sen åker jag till Los Spanios, himla najs asså!!

Blev himla glad osså från en kommentar jag fick av en anonym läsare, som jag såg nu när jag vaknade 
"Du verkar vara en riktigt jävla go och skön tjej som alltid kör sitt egna Race och skiter i vad andra tycker om dig! Beundrar det väldigt mycket, kram!"
Jag blir så himla glad av såna här kommentarer, dom kommer inte så ofta, men när dom väl gör det känner man sig lite speciell :) Så tack du anonyma som gjorde min dag! 

Men nu ska jag gå och duscha och börja fixa mig inför kvällens äventyr, hmmmm undrar vad jag ska ha på mig..
Och det var så länge sen jag verkligen fixade till mig, så funderar på att fixa med både lösögonfransar, lockar och lösnaglar.. Vi får se om jag orkar! 

Puss från eran favorit 
Tumblr

Kommentera här: