valborg!

Heeej!
Har precis duschat och bestämt mig om vart jag ska fira valborg ikväll!
Blir med några av de närmaste, mys ♥
Är egentligen inte så mycket för lokalfester men det blir nog najs!
Nu kommer ju bara det stora problemet.. Vad ska jag ha på mig?! Och vilka skor? JC, Converse eller Dr. M?
Blir nog någon somrig outfit iaf bara för att väcka upp känslor från förra och förrförr årets valborg då man spenderade kvällen på stranden och på balkonger! Inget roligt väder idag om jag får säga det själv..
Haha vilka ilandsproblem jag har ändå

Nu ligger jag och lyssnar lite musik och ska snart dra igång locktången och välja kläder!
Kommer bilder sen såklart :)
Men det bästa med valborg är att man är ledig dagen efter, mehehehe sovasovasoooova

Men vi hörs litaaa senare
Om ni har tur kanske det kommer en liten tutorial på mitt smink för kvällen osså, då många vill veta hur jag lägger mina skuggor :)
Puss från eran favorit

Large

Kommentera här: