vill ha dig

Gooooo låt, grym text


ey yo, jag ser hur du dansar och jag står och tittar inte svårt att gissa att dina läppar ger honungskyssar, låt mig smaka sho läget, jag vill känna av din närhet ey yo ärligt din kärlek är vad jag saknar har svårt att bryta ner i ord, vad du har för betydelse skiter i vad dom tror, jag vill ha dig, vad ska jag ljuga bre har en känsla inombords som är för stor för att styra bre och beroendet är cokt, vill bah har mer som en missbrukare så, låt oss fokusera på vårat inte vad andra gör även om vi bråkar om nåt, vi sen blir sams för kan inte släppa dig fören jag faller och dör om det är kallt och snö, kan jag värma dig och låt mig va din nallebjörn å jag vill ha dig, å inte dina vänner så va aldrig orolig, det bara du som gäller, för mig å jag vill ha dig, å inte dina vänner så va aldrig orolig, det bara du som gäller, för mig jo inget illa menat men jag måste skena så vi ses på fredag då är det dig jag vill ha mest, dig och inget mera vi kan passa på att chilla hela natten å bli sena för sen på lördag är det knas, hundar reserverat måndag är mitt hjärta någon annans, tisdag ska vi spela mig så att risken är stor att en dag bli flera bara som det är vill inte vara elak, ni är alla speciella det är därför som jag velar försöker hålla mig till en yo, men det är så svårt så svårt så svårt men kom ihåg att allt vi dela kommer alltid vara vårat, vara vårt va vårt va vårt för baby, jag vill ha dig, å inte dina vänner så va aldrig orolig, det bara du som gäller, för mig å jag vill ha dig, å inte dina vänner va aldrig orolig, det bara du som gäller, för mig som röken från ett flygplan när det har åkt förbi så lämnar du små fotspår i mitt hjärta, små kliv av frågor å förundran om hur nån kan bli så fin jag svär en dag så måste du bli min du är otroligt speciell när du bara är dig själv och det är nåt som är unikt idaaag har en helt egen stil och ett hjärta av guld med ett leende som gör mig glaaad du är den enda som jag känner att jag inte bara vill ha som en vän till mig om jag fick chansen skulle jag ta den, inget snack om saken, du är världens bästa tjej

Kommentera här: