miss the old times

Heeeej
Satt nyss och kollade igenom bilder från förra året, sinnes vad jag saknar allt och alla.. Måste få upp kontakten med de igen, vi hade så sjuuukt roligt, some crazy shit

Igååår blev det inte mycket bloggande, men det va en hyfsat händelserik dag! Va först i skolan, sen åkte Pontus med mig hem efter skolan så glodde vi lite film och tv och efter det åkte jag till trönninge för att softa med några kompisar, blev att vi satte oss och rökte vattenpipa och kollade sedan stalkers! Träffade även ett par stycken till när vi va ute och gick!

Och idag fyller min kära bästa vän Ella 16 år!
Så ska snart till henne och ha mini-sweet sixteen, haha!
Har även köpt en liten grej till henne, får se om hon ens tycker om den haha!
Meeeen slutade 2 idag vilket var skönt, men skulle egentligen haft håltimme idag på 2,5 timme men den blev inställd, jävlar vad sur jag blev, haha! Hade verkligen sett fram imot den men aja, den blev flyttad till nästa vecka istället, antagligen!

JAJAJAJA, nu ska jag sluta klaga, har ju ett ganska bra liv ändå
Puss

Kommentera här: