no beef for you

Heeej!
Bloggade inte på hela dagen igår insåg jag nyss.. Haha kanske dags för det nu då!

Gårdagen vart väl sådär.. Eller den var både bra och dålig!
Blev ett rejält snack, tårar, långa timmar och många långa samtal igår.. Och så att säga är jag nu singel.. Skönt på ett sätt men det är självklart ledsamt att det inte funkade.
Men på kvällen kom Alex hit och tröstade mig lite granna, hjälpte faktiskt, han lyckades t.om. få mig att skratta :)
Han drog väl hem runt halv 4 I think!

Idag har jag bara slappat, och fixat lite av det sista till imorgon!
Så ikväll blir det att åka hem till Ida bebo och sen imorgon har jag hela dagen full, först sminka mig själv och fixa mitt hår, sen sminka 2 eller 3 stycken brudar till varav jag kanske ska fixa håret på 2 av dem osså.. Haha blir fullt upp!
Och sen när allt är klart blir det förfest för att sedan dra vidare!
Blir nog najs faktiskt :)
Och glöm inte nyårspussen vid 12 alla läsare! Den är viktig! ;)

Just nu håller jag på och fixar en ny lista på Spotify till nyår!
Naaajs!

Men nu ska jag fixa det sista inför imorgon och så!
Puss

Nyduschad..

Kommentera här: