ice age 2

tjooba ,
jag är äckligt trött asso ,  satt och prata telefon med johan till klockan 5 imorse :o , hah saknar dig bästavän ,
så nu sitter jag här och segar framför tvN och kollar på ice age 2 , den är så jääävla bäst!
ah igår va jag på laxa cupen och kollade lite , ganska okej väder jämfört med idag iaf , idag hade gud samlat sin klubb: "20 gudar som har hård piss-stråle" , seriöst omg vad mke de har regnat, så kunde tyvärr inte va på laxa idag,, + att jag inte hade nån skjuts.
men imon ska jag nog dit för nu har jag fixat busskort oxå , till imon , då får jag äntligen spendera tid med mina sötnosar där uppe på laxa cupen (:
idag har jag fått nya cross handskar oxå , så jag har det till semestern sen , kommer nog bli kuuul! om det inte regnar så att säga , 

haha vet ni? jag ska nog skaffa töjning , en sån spiral , inte så tjock , 
tycker ni?


emma hjälmefjord , "jag älskar dig syster , kusin (L) "

men vi hörs ,
ciaaaao

har fastnat så hårt på låten! 
bitch och hora - governor andy

Kommentera här: